S 183.Bilinç Altı ve üstü ; algıda gerçek (sanal, soyut ve somut ) değişmezlik akış tekniği nedir? Neden din ve bilim insanlarının bu asır: fen ve sosyobiyolojik bilinç mantık sistemlerini ve algıda doğru değişmezlik tekniğini /lerini verimli çoklu disiplin içinde uygulamaları gerekir? 1, 2, 3, 4

İpucu;Bilinç altı, bilinç seviyesi ve bilinç üstü akış tekniklerini eğitimde insanların anlayabileceği bilinç seviyesinde;algıda gerçeğin değişmezliğine(her şeyin tüm insanlar tarafından gerçeğe en yakın haliyle aynı algılanması ve anlaşılması) sadeleştirerek ve anlaşılabilir kılmak için hangi yöntem ve yöntemleri izlemek gerekir.

 

C 183.Bilimi bilim için yaparlarsa olmaz.İnsan için bilimsel çalışma yapılmalı.insanların ilahını mantığını yaşam felsefesini bilerek inanarak eğitim ve öğretim yapılmalıdır. yöntem öncelikle insan sevgisidir.insan sevgisi öne alınarak eğitim ve öğretim yapılmalı her bireyden asgari derce de fayda sağlanmalı. Hamit MENÇUK

C 183. Çünkü uygulayamayanlara karşı dikkat arz etmek ve uygulayanlara karşıda olası dikta menfaati önlemektir. Belirli bir seviyeye gelen bilginin dağılımı esnasında oluşan bilinç ve bu oluşan bilince karşı terimi hal beyan ederek oluşan bir çok menfaat ve komplonun şimdiki zamanda bile uygulandığının göstergesidir. Teknik; bakış açısına ve bir çok etkene bağlı olduğu gibi oluşan yeni bir yazılımın anti yazılımı oluşması gibidir. Buna karşın oluşturulacak öyle bir yazılım olmalı ki ona karşı oluşan anti yazılımın ona fayda vermesi gerekir. Kurtuluşu ancak böyle olur!  M. Sait DEMİR

C 183. İnsanların inançları, kültürleri yaşayış şekilleridir. Her insandan farklı inanış, kültür ve kutsal saydıkları şeyleri birbirleri ile özdeşleştirerek bilimi uygulamaya çalışmalıdırlar. Abdullah DENİZEDALAN

C 183. Aynı milli değerleri yaşayan bir topluluk için işin bilinç tarafı sadece liyakatli bir ahlak hududu çizmek yeterlidir, bence. HAYRETTİN AYDIN

C 183.Her seviyede gerçeğe dayalı,liyakatli akış tekniğidir. İdris MANTAŞ
C 183.
Bilinçaltı akış tekniği: Toplumun bilinç seviyesinde her şeyin insanlar tarafından gerçeğe en yakın şekli ile algılanmasıdır. Bilinç üstü akış tekniği: Toplumun belli bir dönemindeki olayların herhangi bir nedenden dolayı unutulmaya yüz tutmuş akış yöntemleridir. Doğan ERGÜN

C 183. Algıda gerçek değişmezlik her şeyin tüm insanlar tarafından gerçeğe en yakın haliyle aynı algılanması ve anlaşılması demektir. Bilinçaltı, bilinç seviyesi ve bilinç üstü akış tekniklerini eğiten de  insanları anlayabileceği bilinç seviyesinde sadeleştirerek ve anlaşılabilir kılmak gerekir.                  Hatice TUNCER.

C.183 Bilinçaltı bilinç seviyesi ,bilinç üstü,akış tekniklerini eğitimde bilinç seviyesini gösterir.her şeyin tüm insanlar tarafından gerçeğe en yakın haliyle aynı algılanması ve anlatılması yani algılarla gerçeğin değişmezliği vardır. BAHAR YILDIZ

C.183 eğer bir çalışma yapılacaksa o çalışmanın ve ortaya konacak ürünün açıklamamsının tek boyutlu olması gerekir.başka alanlara kayarsa özgün ve verimli bir çalışma olmaktan çıkar. Mesut ASLAN

C.183:  Gerçeğin daha anlaşılır ve daha sade bir dille anlatıldığı ortak bir anlama biçimi yaratma çabasıdır. Dilek KARABAYRAKTAR

C 183.Bilinç altı:o an aklımıza gelmeyen biri sorunca aklımıza gelen olaylardır .Bazen bilinç altımızdaki olaylar algıda değişmezlik yaratmaz. Seyhan IŞIK

C183.maruz kaldıkları olumsuz davranışları bilinç altına iten şahıslarda zamanla gelişimlerinde bunların etkileri görülür.  Menşure DAĞLAR

C 183. çünkü bu zamanda her şey birbirinin içine bu kadar işlemiş iken algıda farklılıkların olmasın zamanına uygun olamaz. CAHİT ÖZKAN

C 183. Çünkü verimli ve disiplin içinde gerçekleşmese algıda yanlış anlama olur. Ahmet ESER

C 183. Belirli bir seviyeye gelen bilginin dağılımı esnasında oluşan bilinç ve bu oluşan bilince karşı terimi hal beyan ederek oluşan bir çok menfaat ve komplonun şimdiki zamanda bile uygulandığının göstergesidir. Teknik; bakış açısına ve bir çok etkene bağlı olduğu gibi oluşan yeni bir yazılımın anti yazılımı oluşması gibidir. Erdinç YEŞİLYURT

C.183Tüm yaşayış ve doğada bir bütünlük vardır. biz bunları doğru kullandığımız ve bütünlüğü bozmadığımız sürece doğru elde edilir. ÇİĞDEM YİĞİT

C.183Herşeyde bir dikkat ve bütünlük vardır bilinç altı ve üstü tüm her şey nizam içinde değerlendirilmeli. MELEK BOZANER

C.183İnsanın bilinç altı ve üstü tüm olanaklarında bilim insanı bu özelliklerin hepsini göz önünde bulundurmalıdır. SELMA ZENGİN

C 183.Her seviyede gerçeğe dayalı,liyakatli akış tekniğidir. Mehmet Şirin ARTUK

C 183. İnsan beyninin %3.5 ini  kullandığı için öyle problemlerle tanışıyoruz. MUZAFFER CEYLAN

C 183.bilimi insaniliğin faydalanacağı bir şekle sokmalıdır. Ömer GEZİCİ

C 183. Algıda değişmezlik akış tekniği: En mükemmel yaşamış şeylerin sürekli seyir halidir.          Tekin ÖZBEY

C 183. Aynı milli değerleri paylaşan bir topluluk için işin bilinç tarafı sadece liyakatli bir ahlak hududu çizmek yeterlidir, bence. Muhsin ERSAN+

C 183. teknikler eğitimde bilinç seviyesini gösterir.Algılarla gerçeğin değişmezliği vardır.A.KONUKSEVER

C 183.Bilinçaltı bilinç seviyesi ve bilinç üstü akış teknikleri eğitimde insanların anlayabileceği bilinç seviyesine indirgenmelidir. Kerime TAŞ

C 183. Aynı milli değerleri paylaşan bir topluluk için işin bilinç tarafı sadece liyakatli bir ahlak hududu çizmek yeterlidir, bence. Emre Özden

C183. Gerçekleri anlama yolunun ilk adımıdır. Selman BÜYÜK

C 183. insanların algılayabileceği bilinç seviyesinde; algıda değişmezliğine yani her şeyin tüm insanlar tarafından gerçeğe en yakın haliyle aynı algılanması ve anlaşılmasını sağlayacak uygun yöntemlerin kullanılmasıdır. Emine ÖZTÜRK

C.183 sistem ve tekniklerin insanların seviyelerine indirmek gerekir. N.BİLGİN

C 183. Algıda gerçek (sanal, soyut ve somut ) değişmezlik akış tekniği bilinç üstünden bilinçaltına doğrudur. Şekil renk ve büyüklük değişmezliği vardır. Abdulmevla OKTUAY

C 183.Bulacağımız çözümün diğer insanların çözümleriyle örtüşecek nitelikte olmasının daha verimli olacağı kanaatindeyim Cebrail HAN

C 183. Bilinçaltı bilinç seviyesi,bilinç üstü,akış tekniklerini eğitim, bilim güzel ahlak belirler. Hatice ŞAHİN

C 183. Algıda değişmezlik halkasını kırmak için birçok disiplinleri uygulamak gerekir. Uğur YÜCEDAĞ

C 183. Algıda gerçek değişmezlik akış tekniği soyut alemde bazı şeylerdir bence… Ercan ÇiFTÇi

C 183. Fen bilimlerinde algıda değişmezlik sağlanabilir fakat sosyal bilimler hükümetlerin yorumlarına göre değiştiği için algıda değişmezlik sağlanmayabilir. Kadir AVCİ

C.183 eğer bir çalışma yapılacaksa o çalışmanın ve ortaya konacak ürünün açıklamamsının tek boyutlu olması gerekir.başka alanlara kayarsa özgün ve verimli bir çalışma olmaktan çıkar.

İlyas AKTÜRK

C.183.ortaya çıkan ürünün herkes tarafından aynı şekilde anlaşılması gerekir aksi halde özgünlüğünü kaybeder. HAYRETTİN KARABUDAK

C.183 İnsanlık için bilimsellik elzemdir.  İRFAN CEYLAN

C.183 İnsana hizmet farz olmalı bilimde. SEVDETA ŞİŞMAN

C 183.Bilim insan ve toplum için olduğu sürece değerledir ve o zaman adına bilim denir. Bilim belli bir kesim ve zümre için yapıldığı zaman o bilim tam anlamıyla bilim değildir. . ZEYNEL EDE

C 183. Çünkü uygulayamayanlara karşı dikkat arz etmek ve uygulayanlara karşıda olası dikta menfaati önlemektir. Belirli bir seviyeye gelen bilginin dağılımı esnasında oluşan bilinç ve bu oluşan bilince karşı terimi hal beyan ederek oluşan bir çok menfaat ve komplonun şimdiki zamanda bile uygulandığının göstergesidir. Teknik; bakış açısına ve bir çok etkene bağlı olduğu gibi oluşan yeni bir yazılımın anti yazılımı oluşması gibidir. Buna karşın oluşturulacak öyle bir yazılım olmalı ki ona karşı oluşan anti yazılımın ona fayda vermesi gerekir. Kurtuluşu ancak böyle olur!  Bedih EROĞLU

C.183. Bilim insanlar için olursa olmaz. İnsan için bilimsel çalışma yapılmalı.insanların ilahını mantığını yaşam felsefesini bilerek inanarak eğitim ve öğretim yapılmalıdır. yöntem öncelikle insan sevgisidir.insan sevgisi öne alınarak eğitim ve öğretim yapılmalı her bireyden asgari derce de fayda sağlanmalı. . Zehni GÜN

C 183.Algıda değişmezlik herkesçe aynı bilinen ve değişmez gerçeklerdir. Öğrencilere ders anlatırken hepsinin ortak kabul ettiği somut ifadelere ağırlık vermeliyiz. (FATİH KAPLAN)

C183 bir materyalin herkeste aynı düşüncenin uyandırmasına algı değişmesi. BURHAN KORHAN

C 183. Bir şeyi algılaya bilmek için somut olması gerekmiyor.insan aklı öyle muazzam yaratılmış ki algılama onun için basittir. ŞEHMUS AKYÜZ

C.183.Bilim insanların hayatlarını kolaylaştırmak için var olmuştur.Bilim adamları da insanlara kolaylık Sağlayan buluşlarla uğraşmaları gerekir.Din adamları ise insanların inançlarını öğrenmelerinde   yardımcı   olmalıdırlar. BARIŞ HOZ

C.183.Bilim eğer ortaya yeni bir ürün çıkartmış ise bu ürün diğer dallarıyla çatışmaması gerekir aksi  takdirde bunlar birbirini yok eder. Osman KILINÇ

C 183. Din ve bilim insanların bu alanlar ile ilgili konuları, ileri de insanlarda farklı düşünce  anlayışlarına sebep olmaması için algıda değişmezlik sistemi içerisinde uygulatmaları gerekir. Fahriye İNCE

C.183 eğer bir çalışma yapılacaksa o çalışmanın ve ortaya konacak ürünün açıklamamsının tek boyutlu olması gerekir.başka alanlara kayarsa özgün ve verimli bir çalışma olmaktan çıkar Meral YILMAZ

C.183 Gerçeğe yakın olacak şekilde iyi ahlaklı bir yöntemle yapabiliriz. ADEM BATARAY

C 183.Bence algıda değişmezlik herkesçe aynı bilinen ve değişmez gerçeklerdir.Barış DEMİRTAŞ

C 183. Bilinçaltı bilinç seviyesi ,bilinç üstü,akış tekniklerini eğitimde bilinç seviyesini gösterir Mahmut ERBAY

C183.Sistemi insanların fıtratlarına uygun hale getirmelidir.Mehmet fatih ŞENGÜL.                 

C.183 Biz ilk önce neden gerçeğin olması gerektiği yönünde kendimizi tatmin etmeliyiz. Sonrada bunun gerekliliğini yaymaya çalışmalıyız. SEYFETTİN ÖZTOSUN

C 183.Bilinçaltı hatırlamak istenmeyen olayları bir yere saklamaktır. Bilinç üstü hatırlanan sürekli akılda olan olaylardır algıda değişmezlik ise bakıldığında herkes tarafından aynı algılanması. Nesrin EKİNCİ

C 183. Herkesin anlayacağı yalın bir tarz kullanılmalıdır. SİNAN UZUNDEMİR

C 183. Algıda gerçek değişmezlik her şeyin tüm insanlar tarafından gerçeğe en yakın haliyle aynı   algılanması ve anlaşılması demektir. Bilinçaltı, bilinç seviyesi ve bilinç üstü akış tekniklerini eğiten de

insanları anlayabileceği bilinç seviyesinde sadeleştirerek ve anlaşılabilir kılmak gerekir. İBRAHİM ÖZDEMİR

C 183.Çünkü günüz dünyasında çağ çok ilerlemiş bu yüzden de insanlara bilimi ve dini mantık sistemlerini göz önünde bulundurarak vermeliyiz.Murat ÇELEN